Webfejlesztés
Ha akarnánk, sem tudnánk megmondani jelen pillanatban hány élő weboldal található internet szerte. Weboldalak jönnek, weboldalak mennek, van, amelyik csak pillanatokig él, van, amelyik sikerre viszi tartalmát. Az, viszont tény, hogy ma már webfejlesztés nélkül nem érdemes weboldal építésbe fogni, hacsak nem hobbi weboldalról van szó.
Céges megjelenésre szánt, termék, szolgáltatás népszerűsítésére, értékesítésére pedig egyszerűen lehetetlen webfejlesztés bevonása nélkül hatékony üzleti teljesítésre képes weboldalt építeni, üzemeltetni. A web világában csodák nincsenek, egy üzletileg elfogadható, üzletileg hatékony weboldalnak csak a webfejlesztés adhat valamiféle stabilitást. Mivel a web örökké változik ezért stabil helye egy weboldalnak sincs hosszú távon, épp ezért a webfejlesztés sem egy egzakt tudomány. Ahhoz, hogy mindebből hatékony, üzletileg működő weboldalt hozzunk létre a webfejlesztés is folyamatosan fejlődik.
A közösségi médiák megjelenése alkalmat adott arra, hogy a weboldalak kihasználják ezt a fajta megjelenést, s terméküket, szolgáltatásukat, arculatukat itt kommunikálják. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy mindez automatikusan történik. Sajnos nem! A közösségi média bevonása a webfejlesztésbe komoly stratégiai felmérés után történik, ahhoz, hogy ez hasznára is váljon cégének, és értékesítési stratégiáinak.
A keresőmarketing pedig olyan segédeszköze a webfejlesztésnek, amire már a weboldal technikai leprogramozásánál szükség van ahhoz, hogy a későbbiekben megfelelő helyezést érjen el a keresőkben, amilyen például a Google is.
Összességében cégünk mechanizmusát egy hármas egység jellemzi, ami elhanyagolhatatlan a webfejlesztésben: a design, az üzleti célteljesítés, és a használhatóság. Ez a Brandlift féle webfejlesztés.
Amennyiben most készül megjelenni a weben bármilyen termékkel, vagy szolgáltatással ne feledje webfejlesztés nélkül nem veheti fel a harcot a hasonló cégek, hasonló termékeivel.