Reklámajándék: A toll nem megy ki a divatból
A logóval ellátott golyóstoll, bögre, notesz, sapka, esernyő, irattartó valakinek a cégét, akciós termékeit és szolgáltatásait népszerűsíti. A reklámajándék a feliratán keresztül, az emblémája révén tud hirdetni. Ezek azért kedveltek, mert egyszerűek és nagyon hasznosak. A fent említettek közül egyértelműen a toll bizonyul a legkiválóbb szóróajándéknak. Persze sokan úgy vélik, hogy ez már egy kissé elcsépelt. Azonban az nem vitatható, hogy a toll egy olyan kellék, amelyik szükségszerűsége miatt nem fog kimenni a divatból.
Ezért is tartoznak az irodaszerek legnépszerűbb alternatívák közé. Ezek egyöntetűen a kitűnő reklámajándék csoportba sorolhatóak. Miért is van ez így? Főleg azért, mert elképesztően sok van belőlük, de mégis mindig hiánycikknek minősülnek. Mondani sem kell, hogy mennyire zavaró, amikor az irodában egy golyóstoll sem akad kézbe. Ezért is vált a toll egy népszerű reklámajándék tárggyá. Ebből az irodai kiegészítőből nem elég csupán pár darab és mindig kell, hogy legyen utánpótlás. A logóval ellátott darabokkal pedig hirdetni is lehet.