Milyen a helyes üzleti kommunikáció?
Egy cég vezetése egyáltalán nem egyszerű dolog. Ehhez nem szükséges feltétlenül egy multinacionális cégóriás vezérigazgatójának lenni. Elég, ha néhány tucatnyi embernek a munkájáért felelünk.
Ha nem működik megfelelően az üzleti kommunikáció, az nemcsak a vállalat fejlődésére lehet negatív hatással, hanem ránk nézve is súlyos következményei lehetnek.
A vállalaton belül szinte mindenki tisztában van azzal, hogy a kollégák milyen erőségekkel és gyengeségekkel rendelkeznek, továbbá azzal is, hogy kire mennyire lehet számítani egy kritikus időszakban. Viszont, a feltétlen bizalom sohasem megoldás. Ezzel szép lassan kiengedjük a gyeplőt a kezeink közül és egyszer csak elveszítjük a fonalat a vállalat dolgainak a felügyelete felől.
Az üzleti kommunikáció során érdemes megtalálni azt a középutat, ami egyaránt kedvezően hat a cég fejlődésére nézve és a saját egészségünkre is. A másik véglet az, amikor mindent megpróbálunk kézben tartani, túlságosan sokat vállalunk és ezzel leterheljük magunkat.