Az online reklámok kiterjednek a közösségi oldalakra is
Az emberek nagy része már a Facebook-on éli minden napjait. Itt tartják egymással a kapcsolatot a fiatalok és idősek. Mivel nagy társadalmi csoport, ezért az online reklám marketing eszközeit a leghatékonyabban kell bevetni ezen szegmens megszólítása érdekében. Fontos, hogy a megfelelő felhasználói csoport számára készüljön a reklám anyag, mert így lehet csak sikert elérni.
Ma már mindenki tapasztalhatja, hogy egy közösségi portál nagyon sok embert meg tud szólítani és ezáltal könnyen is befolyásolható egy nagyobb embercsoport marketinges szempontokból. Az ilyen helyeken terjesztett reklámok és más online promóciós anyagok nagy részben elérik a céljukat, hiszen mindenki látja, függetlenül attól, hogy akarja vagy sem. Nem úgy, mint egy hirdetési újságban, amit a többség kidob a szemetesbe.
Nagyon sok cég felismerte már az online reklámban lévő lehetőségeket. Ez a marketing azon területe, amelyet folyamatosan lehet alakítani, változtatni, éppen az aktuális elvárásoknak megfelelően és a legkisebb ráfordítással. Másik előnye, hogy széles csoporthoz jut el és ezen belül is ahhoz, amelyik még marketing szempontból mozgósítható és aktív. Érdemes kihasználni az ebben rejlő ezernyi lehetőséget és üzleti előnyt kovácsolni belőle.